با Gigabyte دنیا را زیر پا بگذارید با ما باشید

TwistedBrush نرم افزاری گرافیکی و ویرایش و افکت گذاری و براش و طراحی عالی است که یکی از بهترین نرم افزارهای کاربردی همانند فتوشاپ با محیط و کاربرد پذیری ساده تر می باشد. این نرم افزار با دارا بودن بیش از ۷۰۰۰ براش و ابزار جهت ویرایش و افکت گذاری و… در نرم افزاری کاملی جهت ویرایش می باشد. پشتیانی از اکثر فرمت های عکس نظیر  JPEG, GIF, PNG, TIFF, TGA, PCX, PSD, BMP, PCD, WMF و EMF نرم افزار از دیگر ابزارها بی نیاز می کند.  نرم افزار رنگ آمیزی دیجیتالی با مجموعه کاملی از ابزارهای طراحی طبیعی، حالت روغن، پاستیل، زغال چوب و … است. TwistedBrush در عین سادگی و قدرتمندی برای طراحان حرفه ای، هنوز هم همان سادگی را برای تازه کاران دارد. این نرم افزار دارای یکی از روان ترین و قوی ترین موتورهای موجود در قلم زنی بوده و هنوز هم استفاده از آن بسیار آسان است. این نرم افزار نقاشی دارای ابزار طبیعی و فوق العاده ای برای هنرمندان بدون هیچگونه پیچیدگی می باشد. این نرم افزار کاربردی را در ادامه می توانید از دانلودها دریافت نمایید.

 

TwistedBrush طراحی و نقاشی حرفه ای TwistedBrush Pro Studio 20.05

 

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ سه شنبه 30 مهر 1392برچسب:,

] [ 19:56 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

Picture Cutout Guide نرم افزاری کارآمد با چندین کاربرد در زمینه عکس و ویرایش تصاویر می باشد. این نرم افزار با داشتن ابزارهای کاربردی با طرز کاری آسان به کاربر این قابلیت را میدهد تا به صورت حرفه نسبت به جدا ساختن اشیاء از درون پس زمینه عکس ها اقدام نماید. برای مثال عکس شخصی را از درون عکسی که دارای پس زمینه است جدا سازد. یا قابلیت دیگر این است که عکس شی اضافی درون عکس دیگر از حذف کند. برای مثال عکسی تهیه کرده اید که فردی غریبه در آن حضور دارد. با استفاده از این نرم افزار میتوانید فرد غریبه را حذف نمایید. قابلیت های دیگر به همراه نرم افزار شامل اضافه نمودن متن،چرخاندن تصویر،تغییر اندازه عکس و بریدن عکس می باشد. قابلیت دیگر نرم افزار قرار دادن تصویری خاص روی عکس دیگر است. برای مثال میتوانید عکس خودتان را که از درون عکس دیگری استخراج کرده اید را در عکس دیگری قرار دهید. 

 

Picture Cutout Guide مونتاژ آسان تصاویر Picture Cutout Guide 2.10.3

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ سه شنبه 30 مهر 1392برچسب:,

] [ 19:55 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

Photo Montage Guide نرم افزاری چند منظوره در زمینه ویرایش و افکت گذاری و تغییرات جالب روی عکس ها می باشد. این نرم افزار میتواند در مخلوط کردن عکس ها به کاربر کمک نموده و سرگرمی های زیادی را در زمینه عکس برای کاربران ایجاد نماید. به وسیله این نرم افزار کاربر میتواند با جدا ساختن اشیاء و بخش های مختلف یک عکس و انتقال آن به عکس دیگر ، تصاویر جالب و جدیدی بسازد. همچنین کاربر توانایی حذف قسمت های زائد یا ناخواسته عکس را بدون برجا ماندن اثری از بخش حذف شده دارا می باشد. حذف پس زمینه عکس ها و همچنین حذف شی زائد از درون پس زمینه از دیگر امکانات نرم افزار محسوب می شود. مخلوط کردن دو یا چند عکس با یکدیگر به نحوی عکس جدیدی به وجود آید به سادگی توسط نرم افزار امکان پذیر می باشد. همچنین نرم افزار دارای افکت هایی است تا در صورت نیاز در عکس ها اعمال شده و به زیبا شدن بیشتر عکس ها کمک نماید. ابلیت های دیگر به همراه نرم افزار شامل اضافه نمودن متن،چرخاندن تصویر،تغییر اندازه عکس و بریدن عکس می باشد.

 

Photo Montage Guide ویرایش و مونتاژ عکس Photo Montage Guide 1.5.3

 

 

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ سه شنبه 30 مهر 1392برچسب:,

] [ 19:54 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

نرم افزار Viber ابزاری است که در بین انواع سیستم عامل‌های محبوب وجود داشته و امکان ارسال رایگان پیام و یا تماس رایگان (از طریق اینترنت) را برای شما و دوستانتان فراهم می‌کند. از نکات قابل توجه این برنامه می‌توان به این اشاره کرد که به طور خودکار تمام دوستانتان که Viber دارند را شناسایی کرده و به لیست دوستانتان اضافه می‌کند، پس دیگر لازم نیست دوستانتان را جداگانه به لیستی اضافه نمایید. این نرم افزار کاربردی را از دست ندهید. چندی پیش نسخه‌ی مخصوص ویندوز و مک این برنامه محبوب نیز معرفی شد که می‌تواند نسخه‌ی مک آن را از اینجا دانلود کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به OS X 10.7 و بالاتر نیاز دارید.

 

viber mac ارتباط رایگان با دوستانتان توسط Viber   مک

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ چهار شنبه 3 مهر 1392برچسب:,

] [ 13:57 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

AutoHideDesktopIcons نرم افزاری ساده برای پنهان کردن اتوماتیک آیکون های دسکتاپ و در صورت تنظیم کاربر مخفی نمودن اتوماتیک نوار وظیفه و استارت منو می باشد. این نرم افزار بعد از زمان مشخص شده توسط کاربر ، مثلاً ۵ ثانیه ، میتواند آیکون و منو استارت را مخفی نموده تا صفحه دسکتاپ شما کاملاً خالی نمایش داده شود. برای نمایان شدن آیکون و منو استارت نیز کافی است یک کلیک در صفحه خالی دسکتاپ نمایید تا آیکون ها مشخص شود. این نرم افزار برروی تمامی ویندوزهای مایکروسافت قابل اجرا می باشد.

 

AutoHideDesktopIcons مخفی شدن خودکار آیکون های دسکتاپ AutoHideDesktopIcons 2.25

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ چهار شنبه 6 شهريور 1392برچسب:,

] [ 8:58 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

مرورگر محبوب Opera Web Browser که کاربران خاص خودش را دارد. این مرورگر محبوب و قدیمی زمانی به عنوان رقیب اصلی فایرفاکس و IE رقابت داشت که با روی کار آمدن گوگل کروم با ریزش قابل توجه کاربر مواجه شد و نتوانست مثل گذشته به پیشرفت خود ادامه دهد. با این حال این مرورگر هنوز هم از نظر امکانات چیزی نسبت به رقیبانش کم ندارد و میتواند به عنوان یک انتخاب خوب برای وبگردی سریع و مطمئن مورد استفاده قرار گیرد. شاخصه اصلی مرورگر Opera سرعت بالای آن در کنار سادگی و استفاده کم از منابع سرور می باشد. از نظر زیبایی محیط نرم افزار اپرا یکی از پیشگامان محیط زیبا و کاربر پسند در میان دیگر مرورگرها بوده است. قابلیت ویژه و اختصاصی دیگر این مرورگر Opera Turbo نام دارد که برای افرادی است که از سرعت اینترنت پایین رنج می برند. این قابلیت با فشرده سازی صفحات وب و همچنین دانلود عکس ها به صورت کم حجم باعث سرعت بیشتر در بارگزاری صفحات خواهد شد. قابلیت پایه ای دیگری مانند tabbed browsing و مدیریت پسورد ها نیز در این مرورگر محبوب و قدیمی جای گرفته اند.

 

opera مرورگر محبوب و سریع Opera Web Browser 16.0.1196.62

 

 

 

 

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ چهار شنبه 6 شهريور 1392برچسب:,

] [ 8:57 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

Action محصول شرکت Mirillis نرم افزاری بسیار عالی برای ضبط ویدیو از محیط ویندوز ، نرم افزارها ، بازی ها و هرکجا که فکرش را بکنید با کیفیت HD و همچنین ضبط و ذخیره تمامی آنچه از کارت صدا خارج می شود و شما می شنوید ، می باشد. از قابلیت های مهم این نرم افزار این است که ضمن فیلمبرداری از محیط ویندوز و ضبط صداها این است که با پشتیبانی ای میکروفن میتواند هنگام ضبط ویدیو از محیط ویندوز و بازی ها و… نسبت به ضبط صدای میکروفون اقدام کند و به این ترتیب کاربر میتواند نسبت به ساخت فیلم آموزشی و ویدیو کنفراس و یا هرکاری که نیاز است را انجام دهد. نکته ای که در سایت سازنده بسیار به آن اشاره شده است ، ذخیره ویدیو فیلمبرداری شده با کیفیت HD و صدای ضبط شده با کیفیت SD می باشد. کیفیت ۴۸۰p برای ساخت ویدیوهای اموزشی بسیار مناسب خواهد بود. بنابراین این نرم افزار از نظر کیفیت بسیار قدرتمند می باشد. قابلیت دیگر نرم افزار این است که میتواند ویدیوهای اینترنتی آنلاینی که قابل پخش است را نیز فیلمبرداری و ذخیره کند. البته این نخواهد بود که کل صفحه فیلمبرداری شود ، بلکه کاربر را با مشخص کردن بخش مورد نیاز ، همان قسمت را به نرم افزار نشان داده و نرم افزار نیز تنها همان بخش را ذخیره خواهد نمود. بعد از ضبط ویدیو و صدا کاربر میتواند نسبت به ذخیره آنها اقدام کند که در این مرحله ذخیره با فرمت های مختلف صوتی و تصویری امکان پذیر خواهد بود. در توضیحات شرکت سازنده ، به قابلیت ضبط ویدیوهای HD با پردازنده های Intel بدون استفاده زیاد از پردازنده اشاره شده است و این نرم افزار با پردازنده های اینتل سازگاری بسیار بهتری خواهد داشت. محیط کاربری نرم افزار بسیار کاربرد پذیر و ساده می باشد و تمامی کاربر میتوانند به راحتی و با صرف زمان اندکی از انها استفاده کنند.

 

Mirillis Action ضبط ویدیو HD و فیلم آموزشی از محیط ویندوز Mirillis Action! 1.16.0

 

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ سه شنبه 5 شهريور 1392برچسب:,

] [ 13:53 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

مدیران سایت ها و وبمستران و مدیران سرورها و یا حتی کاربران در برخی مواقع نیاز دارند تا اطلاعاتی را در مورد IP ها و یا آدرس های اینترنتی به دست بیاورند. در این مواقع سایت هایی که به اصطلاح عملیات whois به معنی "او کیست"  را انجام میدهند در دستور کار قرار میگیرند. اما برخی از این سایت ها اطلاعات کافی یا درستی را در اختیار قرار نمیدهند. نرم افزار SmartWhois با در اختیار گرفتن اطلاعات بیش از ۱۰۰ سرور در سرتاسر جهان این امکان را به کاربر میدهند تا اطلاعات کاملی را از آدرس های آی پی ، Hostname ها و آدرس های اینترنتی را به راحتی چند کلیک به دست آورد. اطلاعاتی نظیر کشور،استان،شهر،مدیر شبکه،مدیر،کاربر و شماره پشتیبانی و… این نرم افزار با پشتیبانی از استاندارد IDNs به کاربر کمک میکند تا نسبت به هویز گرفتن از دامین هایی که با کاراکتر های خاص (نظیر آدرس های فارسی) ثبت شده اند نیز اقدام شود. دیگر قابلیت نرم افزار هویز گرفتن همزمان چندین آدرس آی پی و آدرس اینترنتی و hostname می باشد و این قابلیت نیز در تسهیل و سرعت بخشیدن به کار حائز اهمیت می باشد. همچنین قابلیت آرشیو نمودن اطلاعات به دست آمده از هویز انجام شده وجود دارد. محیط نرم افزار بسیار ساده است و همانند وبگردی فقط کافی است به نوشتن یا کپی نمودن آدرس مورد نظر خود اقدام نموده و با کلیک برروی جستجو به سرعت اطلاعات مورد نیاز خود را بدست آورید.

 

SmartWhois کسب اطلاعات از آدرس های اینترنتی SmartWhois 5.1 Build 270

 

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ سه شنبه 5 شهريور 1392برچسب:,

] [ 13:53 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

Autorun File Remover نرم افزاری عالی و رایگان است که به راحتی ویروس هایی که به صورت اتوران اجرا می شوند را حذف خواهد کرد و ضمن اینکه توانایی بررسی حافظه های usb را در لحظه اتصال به سیستم دارد ، قابلیت اسکن سیستم و حذف ویروس autorun.inf را نیز دارا می باشد. باتوجه به دارا بودن قابلیت آنالیز فایل هایی که در لحظه اتصال حافظه های usb قصد اجرا را دارند،نرم افزار توانایی شناسایی ویروس هایی که شناخته شده نیستند را دارد و میتواند از آنها را از بین ببرد. باتوجه به اینکه معمولاً آنتی ویروس های عادی توانایی حذف ویروس های اتوران را ندارند ، Autorun File Remover میتواند انتخاب مناسبی جهت جلوگیری از آلوده شدن ویندوز به این ویروس شایع و آزاردهنده باشد. همچنین باتوجه به رایگان بودن نرم افزار و استفاده وسیع از آن در سطح دنیا که نشان دهنده محبوبیت و کیفیت آن است، کاربر از دردسرهای رایج کرک کردن و استفاده غیرقانونی از نرم افزارهای مشابه تجاری آسوده خاطر خواهد گشت.

 

autorunfileremover حذف ویروس های اتوران Autorun File Remover 1.5

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ سه شنبه 5 شهريور 1392برچسب:,

] [ 13:52 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

Windows Doctor نرم افزاری حرفه ای برای مدیریت،بهینه سازی و محافظت از ویندوز می باشد و در سه زمینه نامبرده شده به بهبود وضعیت ویندوز کمک می نماید. این نرم افزار با تنظیمات امنیتی ویژه ای که در ویندوز ایجاد می نماید، آسیب پذیری های امنیتی را از بین برده و از این طریق باعث افزایش امنیت ویندوز شده و در نهایت موجب می شود که ویندوز در مقابل ویروس ها و تروجان ها به خودی خود مقاوم تر عمل نماید. در زمینه بهینه سازی و در بخش اینترنت ، نرم افزار با اعمال تنظیماتی باعث می شود کل پهنای باند به مصرف کاربر برسد و دسترسی های اضافی حذف شود و از این طریق سرعت اینترنت افزایش خواهد یافت. در کل نرم افزار دارای ۱۴ بخش مجزا است که همگی آنها در جهت بهینه سازی و مدیریت ویندوز تعبیه شده اند. پاکسازی رجیستری و تعمیر آن موجب بهبود عملکرد ویندوز و در نتیجه افزایش سرعت و کارایی خواهد شد. حذف فایل های هرزه و بی استفاده درون هارد دیسک ضمن آزاد سازی فضای آن و استفاده کاربر از فضای بیشتر هارد دیسک در نهایت باعث پردازش بهتر اطلاعات توسط هارد دیسک شده و باعث افزایش سرعت سیستم خواهد شد. حذف فایل های پروسه ای ویندوز و حذف تاریخچه های اینترنت مرورگرها و ویندوز ضمن بهبود حریم خصوصی باعث می شود فضای از ویندوز در اشغال این فایل ها که تعدادشان نیز بسیار بالاست پاکسازی شده و فضای آزاد بوجود آمده و از همه مهمتر سرعت ویندوز افزایش یابد. مدیریت استارت آپ ویندوز و همچنین بازیابی فایل های حذف شده نیز از دیگر امکانات جانبی نرم افزار Windows Doctor محسوب میگردد.

 

windows doctor محافظت و بهینه سازی و بهینه سازی Windows Doctor 2.7.5.0

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ سه شنبه 5 شهريور 1392برچسب:,

] [ 13:49 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

Atomic Alarm Clock نرم افزاری حرفه ای برای جایگزین شدن ساعت معمول سیستم عامل های مایکروسافت می باشد. این نرم افزار حرفه ای با جایگزین شدن به جای ساعت ویندوز میتواند ضمن زیباسازی ساعت امکاناتی نظیر اعلام هشدار در تاریخ و ساعت های مشخص و همچنین خاموش شدن خودکار ویندوز را در اختیار کاربر قرار دهد. از طرف دیگر قابلیت های دیگر نیز با نصب این نرم افزار در اختیار کاربر قرار خواهد کرد. برای اعلام هشدار و یا به صورت عامیانه ساعت زنگدار، این نرم افزار میتواند چندین و چند ساعت و تاریخ را در نظر گرفته و در تمامی آنها به کاربر هشدار دهد. همچنین این قابلیت را دارد تا در هر ساعت و یا هرچند دقیقه یکبار با صدایی کاربر را از گذشتن دقایق آگاه سازد. قابلیت جالب و مهم دیگر نرم افزار،امکان روشن کردن یا بیدار کردن کامپیوتر در تاریخ و ساعت مشخص در هنگامی که ویندوز در حالت Stand by و hibernate قرار دارد می باشد. بنابراین نرم افزار میتواند در حالات ذکر شده ویندوز را مجدداً فعال نماید. از نظر زیبایی نرم افزار دارای چندین پوسته زیبا است که کاربر میتواند آنها را انتخاب نماید. همچنین ۱۲ مدل مختلف برای نمایش دادن تاریخ،هفته،ساعت،دقیقه و ثانیه دارد که همگی اینها به کاربر پسند بودن نرم افزار کمک می نماید. همچنین نرم افزار دارای تقویم می باشد و قابلیت برنامه ریزی را دارا است و برای تقویم ها نیز ۱۰ پوسته زیبا تعبیه شده است. قابلیت برنامه ریزی هشدار بر اساس ساعت دیگر کشورها نیز امکان پذیر گشته است.

 

Atomic Alarm Clock ساعت زنگدار حرفه ای Atomic Alarm Clock 6.15

 

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ سه شنبه 5 شهريور 1392برچسب:,

] [ 13:47 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

Leawo Total Media Converter Ultimate نرم افزاری کامل و در واقع ۷ نرم افزار درون یک نرم افزار می باشد که تمامی امکانات لازم دنیای مالتی مدیا را در اختیار کاربر قرار میدهد. از تبدیل انواع فرمت های ویدیویی و صوتی HD و SD ، تبدیل DVD و Blu-Ray ، دانلود و تبدیل فرمت ویدیوهای آنلاین ، رایت انواع لوح های فشرده dvd و blu-ray و همچنین ویرایش ویدیوها و صوت ها از جمله سرفصل های امکانات این نرم افزار می باشد. ریپ کردن dvd های معمولی و بلو-ری و تبدیل آنها به فرمت های معمول و همچنین تبدیل فرمت انواع فایل های رسانه برای گوشی های موبایل که شامل ۱۸۰ نوع فرمت ویدیویی و صوتی می شود. تبدیل ویدیوهای دو بعدی به سه بعدی با ۶ نوع متد پیشرفته جدید و همچنین ویرایش ویدیوها نظیر بریدن قسمت های ناخواسته،تنظیم رنگ و روشنایی،سانسور، کرپ،افکت گذاشتن،پشتیبانی از ویدیوهای HD و ۱۰۸۰p به بالا از دیگر قابلیت های مهم نرم افزار محسوب می شود. رایت انواع لوح های فشرده ویدیویی و صوتی به صورت dvd و انواع بلو-ری به همراه قابلیت ساخت منو برای دی وی دی با داشتن ۴۰ نوع قالب از پیش ساخته شده آماده از دیگر امکانات نرم افزار محسوب می شود. تنظیم پارامترهای مهم نظیر کیفیت صدا و تصویر و دیگر پارامترهای ریز ویدیو و صوت در هنگام خروجی گرفتن نیز باتوجه به اهمیت در زمینه حجم و کیفیت صدا و تصویر نیز در نرم افزار تعبیه شده است که حرفه ای ها میتوانند خود به تنظیم دقیق بپردازند و کاربران معمولی نیز از پارامترهای high و low و medium استفاده کنند.

 

total media converter ultimate ابزار کامل مالتی مدیا Leawo Total Media Converter Ultimate 6.1.0.0

 

 

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ چهار شنبه 30 مرداد 1392برچسب:,

] [ 1:7 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

The Uniform Server نرم افزاری شبیه ساز سرورهای اینترنتی جهت استفاده توسعه دهندگان وب برای اجرای نرم افزارهای تحت وب می باشد با این تفاوت که هنگام استفاده از این نرم افزار دیگر نیازی به وجود سرور واقعی نخواهد بود و The Uniform Server با شبیه سازی مجازی سرور نیاز توسعه دهندگان به سرور واقعی را از بین برده و تحت ویندوز به اجرا و تست نرم افزارهای آنها اقدام می نماید. این نرم افزار به آخرین نسخه های Apache2, Perl5, PHP5, MySQL5, phpMyAdmin ارتقاء یافته است بنابراین در اجرای برنامه های تحت وب که نیازمند به php و mysql و perl نوشته شده اند و نیاز به اجرا برروی سرورهای apache دارند مشکلی وجود نخواهد داشت. پشتیبانی از ssl server , ftp server و email server نیز باعث می شود اکثر نیازها برطرف شده و تست نرم افزارها به راحتی در حالت های مختلف نیز بررسی گردد. این نرم افزار همانند سرورهای واقعی به ارائه فایل های log و error اقدام میکند و این مسئله باعث عیب یابی راحتتر برنامه های تست شده برروی آنها می شود. باتوجه به بدون نیاز نصب بودن نرم افزار The Uniform Server به راحتی برروی دیگر کامپیوترها و حافظه های usb قابل استفاده می باشد.

 

The Uniform Server شبیه سازی سرورهای رایانه ای The Uniform Server 8.9.1

 

 

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ چهار شنبه 30 مرداد 1392برچسب:,

] [ 1:6 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

یکی از مشکلات کاربران یافتن فایل های نصب درایورهای سخت افزاری و به روزرسانی آنها به جدیدترین ورژن ها می باشد. همانطور که میدانید لازم است هر چند وقت یکبار نسبت به آپدیت درایورهای سخت افزاری خود اقدام نمایید. این مسئله مخصوصاً برای افرادی بازیخور هستند بیشتر نمود خواهد داشت. Driver Finder نرم افزاری حرفه ای است که در زمینه پیدا کردن فایل های درایورهای سخت افزار به کاربر کمک میکند. سرورهای این شرکت سازنده این نرم افزار با جستجو ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته و ۳۶۵ روز سال بیشترین شانس ممکن را برای یافتن درایورهای سخت افزاری سیستم شما ایجاد خواهند کرد. این نرم افزار با پشتیبانی از قطعات سیستم مانند کارت های صدا و صوت، بلوتوث،دوربین های دیجیتال،موس و کیبرد،کارت های شبکه،پرینترها،دستگاه های متصل شوند با usb،کارت ویدیو و گرافیک، درایور موبایل و تلفن و وب کم ها و… نیاز کاربر در یافتن هرگونه درایور را رفع می کند. این نرم افزار در دو حالت سخت افزارهای متصل و قطع شده به اسکن سیستم می پردازند و با شناسایی کامل ویندوز و قطعات سخت افزاری نسبت به نصب درایورها و یا به روزرسانی آنها اقدام می نماید. نکته جالب این نرم افزار شناسایی قطعاتی است که قبلاً به سیستم متصل شده اند ولی هم اکنون متصل نیستند و بدین ترتیب حتی قابلیت دانلود درایور برای آن قطعات را نیز داراست. قابلیت مهم دیگر نرم افزار توانایی بک آپ و پشتیبان گرفتن از درایورهای نصب شده و رایت آن روی لوح های فشرده یا نگهداری به صورت فایل فشرده می باشد. در طرف مقابل قابلیت ریستور یا بازگردانی فایل های پشتیبان را نیز فراهم است. به این ترتیب نگرانی از جهت از بین رفتن درایورها پس از تعویض ویندوزها از بین خواهد رفت. 

 

driverfinder یافتن درایورهای سخت افزاری Driver Finder 3.2.0.0

 

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ چهار شنبه 30 مرداد 1392برچسب:,

] [ 1:5 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

شاید برای شما پیش آمده باشد که با دوربین عکاسی تصاویری را تهیه کرده باشد ولی تصاویر به شدت تاریک و تیره باشد. در این مواقع اولین چاره استفاده از نرم افزار معروف فتوشاپ است ولی همانطور که می دانید این نرم افزار پیشرفته پیچیده بوده و برای کار با آن نیاز به آموزش است و افرادی که آموزش ندیده بوده باشند بایستی ساعاتی بسیار را صرف انجام فرایندهای ساده آن کنند.  Brightness Guide نرم افزاری است که برای سهولت انجام کار در زمینه بهبود کیفیت و شفافیت و وضوح تصاویر تیره و تاریک ساخته شده است. به وسیله این نرم افزار دیگر نیازی به انجام فرایندهای پیچیده و صرف وقت بسیار جهت واضح کردن تصاویر نیست و به راحتی چند کلیک کاربر میتواند عکس تیره و تاریک خود را روشن نموده بدون اینکه از کیفیت و حالت طبیعی عکس اصلی دور گردد. در کنار این قابلیت اصلی نرم افزار توانایی تغییر سایز عکس،برش دادن عکس،نوشتن متن روی عکس و چرخش عکس را نیز انجام دهد.

 

Brightness Guide بهبود کیفیت تصاویر تاریک و تیره Brightness Guide 1.1

 

 

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ چهار شنبه 30 مرداد 1392برچسب:,

] [ 1:4 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

نرم‌افزار Aperture برای آن دسته از کاربران iPhoto طراحی شده است که دوست دارند امکانات بیشتری برای بهبود عکس‌هایشان در اختیار داشته باشند. این اپلیکیشن ابزارهای گوناگونی برای بهبود عکس‌ها و مدیریت مجموعه‌های عظیم عکس بر روی مک شما را داراست. قابلیت‌هایی نظیر تشخیص چهره‌ی بهبود یافته و دسته‌بندی براساس محل گرفته شدن عکس‌ها، به‌شما در مدیریت بهتر اطلاعاتتان کمک زیادی می‌کند. جدای از قابلیت‌های کاربردی موجود در Aperture برای بهبود و تغییر عکس‌ها، قابلیت‌های متنوعی برای ایجاد Slideshowهای HD در اختیار شما قرار داده شده است. همچنین Aperture از قابلیت Photo Stream موجود در Mac و iOS پشتیبانی می‌کند که باعث خواهد شد عکس‌هایی که روی دیوایس iOS خود گرفته‌اید بدون نیاز به کار اضافه، در Aperture نمایش داده شوند و همچنین بتوانید عکس‌های موجود در Aperture را بر روی همه‌ی دستگاه‌های Mac و iOS دیگر خود به‌صورت اتوماتیک انتقال دهید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به Mac OS X 10.7.5 و بالاتر نیاز دارید.

 

aperture mac ویرایش عکس‌ها با Apple Aperture 3.4.5   مک

 

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ سه شنبه 22 مرداد 1392برچسب:,

] [ 18:27 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

در این دوره ی آموزشی مربی Andy Anderson به شما قابلیت های فتوشاپ برای طراحی حرفه ای وب را آموزش می دهد . پس از پایان این دوره ی آموزشی شما درک و فهم بیشتری از قابلیت های فتوشاپ برای طراحی وب خواهید داشت . برای درک بهتر اندی یک صفحه وب را از ابتدا برای شما طراحی می کند تا تمام مراحل کار را مشاهده کنید . از کار با لایه ها گرفته تا قابلیت های فتوشاپ که شاید از دید شما مخفی باشند . فایل های پروژه ای که مربی برروی آن کار می کند نیز در فایل های فشرده قرار دارند . زبان این آموزش ها انگلیسی می باشد که امیدواریم از آن بهره ی کافی را ببرید .

 

Photoshop for The Web آموزش فتوشاپ برای طراحی سایت Learning Photoshop for The Web

 

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

cFosSpeed نرم افزارهای متعددی برای بهینه سازی و افزایش سرعت اینترنت ساخته و عرضه شده اند که بدون شک cFosSpeed یکی از بهترین آن ها می باشد . این نرم افزار با بهینه سازی تنظیمات ویندوز باعث می شود تا با حداکثر سرعت داده ها در بین کامپیوتر شما و شبکه ی اینترنت رد و بدل شوند . این افزایش سرعت با توجه به نوع اتصال شما مانند دیال آپ ، ADSL ، مودم DSL ، جی پی آر اس و غیره متغیر است ولی در تمام حالت برنامه حداقل پینگ را برای شما بدست می اورد . پشتیبانی از اتصالات جدید و مختلف مانند DSL, cable, ISDN, UMTS و … از ویژگی مهم این نرم افزار است . قابلیت تجزیه و تحلیل ترافیک مصرفی ، محدود سازی پهنای باند ، داشتن فایروال ، شخیص خودکار روتر ، بهینه سازی اتصالات Dial-Up ، پشتیبانی از مودم های سیار و … از سایر قابلیت های این نرم افزار مفید و کاربردی هستند که در ادامه ی مطلب به طور رایگان از سایت دانلود ها قابل دریافت می باشد .

 

cFosSpeed بهینه سازی و افزایش سرعت اینترنت با cFosSpeed 9.05 Build 2067

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ دو شنبه 24 تير 1392برچسب:,

] [ 16:8 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

 Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

|به همراه آموزش نصب و فعال سازی قدم به قدم نرم افزار|

 

IDM آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6.17.1 Final

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ شنبه 8 تير 1392برچسب:,

] [ 10:39 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

 Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

|به همراه آموزش نصب و فعال سازی قدم به قدم نرم افزار|

 

IDM آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6.16.2 Final

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ سه شنبه 28 خرداد 1392برچسب:,

] [ 16:12 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

 Auslogics File Recovery نرم افزاری کامل برای بازیابی اطلاعات حذف شده و ریکاوری می باشد. این نرم افزار ضمن اینکه قابلیت بازیابی اطلاعات از روی تمامی هارد دیسک ها را دارد ، امکان بازیابی اطلاعات حذف شده از روی انواع حافظه های موبایل و دستگاه های قابل حمل و هارد دیسک های اسکترنال و قابل حمل را نیز دارا می باشد. تمامی فرمت های فایل ها توسط این نرم افزار قابل بازیابی هستند و هیچ نوع فایلی در این نرم افزار ناشناخته نخواهد بود. البته امکان محدود کردن فرمت فایل مورد نظر در هنگام جستجو وجود دارد. انواع فایل سیستم ها نظیر  NTFS, Fat16/32,exFat در این نرم افزار پشتیبانی شده است. این نرم افزار در هنگام جستجو دارای فیلترهای زیادی است که کاربر با تنظیم آنها میتواند جستجو را سریعتر کرده و به نتیجه دلخواه دست یابد. نظیر تنظیم حجم فایل،فرمت فایل،تاریخ فایل و… . قابلیت deep scan برای بازیابی فایل های قدیمی تر نیز فعال می باشد. بازیابی اطلاعات از روی پارتیشن های فرمت شده حتی بعد از نصب شدن ویندوز را نیز دارا می باشد. قابلیت پیش نمایش فایل های پیدا شده بعد از جستجو و نمایش دادن فایل های پیدا شده به ترتیب های مختلف نام ،حجم و… نیز قابلیت های کارآمد نرم افزار محسوب می شود. امکانات جانبی نرم افزار نیز شامل حذف امن اطلاعات به صورت که به هیچ وجه قابل بازیابی نباشند می باشد.

 

Auslogics File Recovery بازیابی فایل های حذف شده Auslogics File Recovery 3.5.1.0

 
GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ شنبه 25 خرداد 1392برچسب:,

] [ 16:54 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

 Auslogics Registry Cleaner نرم افزاری رایگان و عالی برای تمیز کردن رجیستری و پاک کردن آن می باشد. رجیستری در هنگام نصب و اجرای هر نرم افزار دچار تغییرات میشود و نیاز است که هرچند وقت یکبار با پاکسازی و تمیز کردن آن ورودی ها نامعتبر و اضافی حذف شوند و تا ضمن سبک شدن ویندوز و افزایش سرعت آن خطاهای رجیستری و عامل کند شدن ویندوز نیز از بین نرود. این نرم افزار ضمن پاکسازی رجیستری ویندوز نسبت به تعمیر و تصحیح ورودی های رجیستری می نماید. در هنگام اسکن رجیستری برای یافتن مشکلات ، میتوانید گزینه های مورد نظر جهت اسکن شدن رجیستری را انتخاب کنید و اگر اطلاعاتی در این زمینه با انتخاب مدل اسکن Check Safe only کار را به دست نرم افزار بسپارید و مطمئن باشید که صدمه ای به ویندوزتان نخواهد رسید. بعد از اسکن نرم افزار لیست مشکلات را نمایش خواهد داد و کاربر میتواند قسمت هایی را که فکر میکند نیاز نیست را صرف نظرکنید و یا اینکه رفع تمامی مشکلات را توسط نرم افزار انجام دهد.

 

Auslogics register cleaner پاکسازی رجیستری Auslogics Registry Cleaner 2.5.1.0

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ شنبه 25 خرداد 1392برچسب:,

] [ 16:53 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

 Auslogics Duplicate File Finder نرم افزاری کاربردی برای یافتن فایل های اضافه و شبیه به هم و تکراری می باشد. اگر روزانه با فایل های زیادی سر و کار دارید و از دوستانتان و اینترنت فایل های زیادی دریافت میکند ، مسلماً با مشکل ایجاد فایل های تکراری و شبیه بهم در هارد دیسک مواجه خواهید شد. به همین دلیل برای اینکه فضای خالی هاردیسک را افزایش دهید و در نهایت هارد دیسک را بهتر مدیریت و دسته بندی کنید و همچنین حذف فایل های اضافی باعث خواهد شد زمان کمتری را برای یکپارچه سازی هارد دیسک طی کنید. این نرم افزار با موتور جستجو  MD5 search فایل های شبیه به هم از نظر نام و از نظر محتوا را خواهد یافت و به کاربر نمایش خواهد داد. همانطور که خواندید این نرم افزار فایل هایی از نظر محتوا به یکدیگر را نیز شناسایی میکند. بنابراین زمانی که یک ویدیو یا صوت با دو نام مختلف وجود داشته باشند این نرم افزار قابلیت شناسایی را دارد. در تنظیمات هنگام جستجو میتوانید فرمت فایل خاصی را مشخص کنید تا اگر تنها قصد دارید به دنبال نوع خاص از فایل ها بگردید، زمان کمتری را صرف نمایید.

 

Auslogics Duplicate File Finder شناسایی و حذف فایل تکراری Auslogics Duplicate File Finder 2.5.1.0

 

 

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ شنبه 25 خرداد 1392برچسب:,

] [ 16:51 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

 اگر از جمله کسانی هستید که مدیریت کارهای روزانه برایتان مهم و ارزشمند است ، مسلماً نرم افزار Efficient To-Do List Pro ویژه شماست. به وسیله این نرم افزار عالی میتوانید کارهای روزانه اتان را به جای اینکه در دفترچه یادداشت بنویسید یا روی کاغذ نوشته و به محل مختلف بچسبانید، درون نرم افزار برنامه ریزی کنید و با ایجاد لیست کارهایی که باید انجام دهید، برنامه ریزی بهتری انجام دهید. باتوجه به اینکه نرم افزار میتوانید بی نهایت لیست داشته باشه و قابلیت یاددآوری کارهای لیست شده را دارد به کاربر این اطمینان را میدهد که امکان فراموش شدن یا از قلم افتادن کارها از بین خواهد رفت. همچنین این نرم افزار قابلیت این را دارید که درون کارهای لیست شده به جستجو بپردازد و امکان ویرایش یا تغییر زمان آنها نیز وجود دارد. قابلیت دیگر ، امکان چسباندن و پیوست کردن فایل به کارهای لیست شده است. این قابلیت باعث می شود که انعطاف پذیری و همچنین اطلاعات کاربر افزایش یابد و اگر نیاز به یادداوری بود نیز انجام شود. 

 

Efficient To Do List ایجاد لیست انجام کار Efficient To Do List Pro 3.51.340

 

 
GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ پنج شنبه 23 خرداد 1392برچسب:,

] [ 11:37 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

 Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

|آموزش نصب و فعال سازی قدم به قدم نرم افزار به پست اضافه شد|

 

IDM آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6.16 Final

 

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ پنج شنبه 23 خرداد 1392برچسب:,

] [ 11:32 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

 Audio Cleaning Lab نام یک استدیوی صوتی نرم افزاری کامل می باشد که به کمک این نرم افزار قدرتمند کاربران قادر خواهد بود تا انواع فایل های صوتی را مورد ویرایش قرار داده و یا اقدام به ساخت آهنگ های زیبا نمایند.در این نرم افزار بسیاری از ابزارهایی که برای رفع نیاز در زمینه کار با فایل های صوتی مورد نیاز می باشد موجود است. از ابزارها و ویژگی های مختلف موجود در این نرم افزار می توان به ابزارهایی همانند ابزار حرفه ای ضبط صدا ، ابزار ویرایش فایل صوتی با دسترسی سریع ، قابلیت کار بر روی چندین فایل به صورت همزمان ، دارای ابزار تبدیل فرمت ، قابلیت ترکیب و میکس صدا ها بر روی یکدیگر ، دارای افکت های صوتی مختلف و ابزار افکت گذاری ، ابزار بهینه سازی فایل های صوتی  و … اشاره نمود که ابزارهای یاد شده تنها بخشی از ویژگی های این نرم افزار می باشد.

 

MAGIX Audio Cleaning Lab ویرایش فوق حرفه ای فایل های صوتی خود با MAGIX Audio Cleaning Lab 2013 19.0.1.12

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ یک شنبه 19 خرداد 1392برچسب:,

] [ 10:58 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

 Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

 

IDM آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6.15.15 Final

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ شنبه 11 خرداد 1392برچسب:,

] [ 18:3 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

 CyberLink MediaShow DeLuxe یکی از قدرتمند ترین نرم افزار های ویرایش ، تدوین و افکت گذاری بر روی فایل های تصویری و همجنین تبدیل انواع فایل های تصویری به یکدیگر میباشد که به شما امکاناتی از قبیل ، میکس ، مونتاژ ، افکت گذاری ، تدوین ، و همچنین ، تبدیل فایل ها و فرمت های ویدئویی با هر اندازه و حجمی را میدهد که میتوانید به راحتی ، از آن در کارهایی که در این زمینه دارید با نهایت راحتی استفاده کنید.این نرم افزار با نمونه ها و جلوه هایی که در اختیار شما قرار میدهد ، شما را در یک تدوین و میکس حرفه ای یاری میکند تا بهترین ها را خلق کنید.

 

CyberLink MediaShow DeLuxe تدوین حرفه ای عکس و فیلم با CyberLink MediaShow DeLuxe 6.0.5225

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ شنبه 11 خرداد 1392برچسب:,

] [ 18:2 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

 ویندوز ۷ یکی از کاملترین ویندوزهای ارائه شده توسط شرکت عظیم مایکروسافت است که برخی از کاربران آن را نسخه ی کامل شده ی ویندوز ویستا می دانند .یکی از بهترین نگارشهای این ویندوز نسخه Ultimate می باشد که کاربران زیادی از این نسخه استفاده می کنند . سایت دانلود ها این ویندوز را به همران آخرین آپدیت آماده دانلود کرده است در این نسخه تمامی Hotfix های ویندوز تا تاریخ May14-2013، اینترنت اکسپلورر ۱۰ (IE 10)، درایورهای مربوط به USB3، درایورهای مربوط به کارت های شبکه، درایورهای تمامی وایرلس ها، اضافه شدن کلید نصب به طور خودکار برای فعال سازی ویندوز به صورت پیش فرض گنجانده شده است. این ویندوز به صورت کاملا اورجینال آماده شده است و برای اکتیو کردن آن می بایست از نرم افزارهای گذاشته شده در ادامه مطلب استفاده کنید .

 

| دانلود نسخه ۳۲ و ۶۴ بیتی ویندوز سون ، آپدیت شده May 2013 |

 

Windows 7 Ultimate دانلود ویندوز سون به همراه آخرین آپدیت Windows 7 Ultimate SP1 x86/x64 May 2013

 

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ پنج شنبه 9 خرداد 1392برچسب:,

] [ 11:35 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

 Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

 

IDM آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6.15.14 Final

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ سه شنبه 7 خرداد 1392برچسب:,

] [ 10:49 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

 ویندوز اکس پی (Windows XP) در طی این چند سال که از انتشار آن می گذرد دچار تغییر و تحولات بسیار زیادی شده است در واقع بعد از انتشار سرویس پک ۲ این ویندوز، مایکروسافت که از فروش ویستا که سود آن چنانی بدست نیاورد تصمیم گرفت نسخه ی جدیدی از ویندوز ایکس پی را منتشر کند تا ضررهای ویستا را تا حدودی جبران نماید این نسخه ی جدید ویندوز ایکس پی را با نام سرویس پک ۳ روانه بازار نمود. در این نسخه جدید نواقص و عیب هایی که در سرویس پک دو به چشم میخورد تا حد بسیار بالایی رفع شد و ضریب امنیتی ویندوز تا حد مطلوبی ارتقا یافت. اما همچنان در این نسخه هم اشکالاتی وجود دارد که مایکروسافت برای رفع این نواقص در هر ماه آپدیت هایی را برای این نسخه منتشر می کند تا کاربران با دریافت آنها مشکلات سیستم عامل خود را بر طرف کنند.هم اکنون نسخه جدید این ویندوز با آپدیت تا ۱۵٫۵٫۲۰۱۳ برای دانلود آماده شده است. دقت داشته باشید که این نسخه ، نسخه ی Professional می باشد. در این نسخه مشکل برقرار ارتباط و شناسایی درایورهای SATA به کلی برطرف شده و ویندوز کاملا Genuine می باشد.

 

| دانلود نسخه ۳۲ بیتی ویندوز ایکس ، آپدیت شده May 2013 |

Windows XP دانلود ویندوز ایکس پی Windows XP Pro SP3 (x86) May 2013

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ شنبه 28 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 10:47 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

 Ad-Aware Free Antivirus آنتی ویروس و آنتی اسپای وار (ضد جاسوسی) قدرتمندی محصول شرکت امنیتی Lavasoft می باشد که این محصولش را به طور رایگان عرضه می نماید. رایگان بودن این نرم افزار نقطه قوتی است که در کنار قابلیت های خوب این نرم افزار میتواند کاربران را به استفاده بی دردسر آن ترغیب کند. با دانلود و نصب این نرم افزار میتوانید فایل های آلوده را قبل از اینکه در ویندوزتان رخنه کنند از بین ببرید و اجاره فعالیت ویروس ها و تروجان ها را ندهید. همچنین با قابلیتی نظیر sandboxing میتوانید نرم افزارهای مشکوک را به صورت امن تست کنید و عملکرد آنها را بررسی و سپس به انها اجازه فعالیت دهید. همانطور که ذکر شد این نرم افزار مجهز به Antivirus و Antispyware است. اسکن لحظه ای و زنده این نرم افزار تمامی فعالیت های ویندوز و فایل ها را زیر نظر خواهد گرفت و به صورت زنده از سیستم محافظت خواهد کرد. این نرم افزار از منابع سیستم به طور حداقلی استفاده میکند ، بنابراین سرعت سیستم را کاهش نخواهد داد. علاوه برا قابلیت ضد ویروسی ، نرم افزار دارای امکاناتی نظیر Safe Browsing و Download Protection نیز می باشد که به کاربر کمک میکند تا دنیای آنلاین نیز امنیت لازم را کسب کند. این نرم افزار به همراه یک فایروال میتواند امنیت کاملی را به کاربر ارائه دهد ، پس با نصب یک فایروال رایگان در کنار این آنتی ویروس رایگان ، امنیت کامل و بی دردسر را بدون نیاز به نقض قانون کپی رایت و کرکینگ ، داشته باشید.

 

ad ware free antivirus ضد ویروس و ضد جاسوسی Ad Aware Free Antivirus+ 10.4.43.4155

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ پنج شنبه 26 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 16:54 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

 Easy Password Keeper نرم افزاری رایگان و مورد تایید سایت های معتبر نرم افزاری جهت ذخیره پسوردها در دیتابیس امن و بدور از دست هکرها می باشد. مشاهده شده برخی از کاربران سهل انگار پسوردهای دشوار خود را درون فایل های ناامن نظیر فایل های متنی ذخیره میکنند و آنها را بدون محافظت رها میکنند. یا برخی از ترس فراموشی پسوردهای دشوار از پسوردهای ساده استفاده میکنند. ولی هر دو اینها اشتباه بوده و باعث کاهش امنیت کاربر می شود. با استفاده از نرم افزار Easy Password Keeper میتوانید از پسوردهای دشوار استفاده کنید تا با استفاده از روش های ساده هک پسورد ، پسوردتان شکسته نشود. این نرم افزار پسوردها را در دیتابیس امن و قفل شده محافظت میکند و به این ترتیب ضمن اینکه پسوردهایتان را در محل امنی نگهداشتید ، میتوانید هر زمان از آنها استفاده کنید.بعد از نصب این نرم افزار ، شما بایستی یک پسورد به آن بدهید تا اطلاعات داخل دیتابیس نرم افزار که درواقع پسوردهای شما هستند ، به وسیله آن پسورد که "master password" نامیده می شود ، محافظت شود. پس در انتخاب این پسورد اولیه دقت کنید. بعد از آن بسادگی میتوانید پسوردهای دیگر را در نرم افزار ذخیره کنید. دسترسی به نرم افزار و پسوردها بدون master password امکان پذیر نخواهد بود.

 

Easy Password Keeper ذخیره سازی و مدیریت مطمئن پسوردها Easy Password Keeper 2.6

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ پنج شنبه 26 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 16:54 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

 وقتی فردی دچار بیماری می شود ، به دکتر مراجعه میکند و اگر دکتری نتوانست بیماری او را تشخیص دهد ، مسلما به دنبال دکتری دیگر می رود و بیماری خود را با او در میان میگذارد. دنیای کامپیوتر که نوعی دنیای مجازی است ، آنچنان خارج از دنیای واقعی ما نیست. در دنیای مجازی بیماری ها را همانند دنیای واقعی ، ویروس ها و باکتری ها به وجود می آورند و دکتر درمان آنها نیز آنتی ویروس ها و نرم افزارهای امنیتی هستند. ولی اگر آنتی ویروس ها نتوانند بیماری کامپیوتر شما را تشخیص دهند و درمان کنند ، دست به دامان چه چیزی می شوید؟

HitmanPro نرم افزاری امنیتی است که شرکت سازنده این نرم افزار ، آن را نرم افزاری ثانویه معرفی میکند. در واقع این نرم افزار همان دکتری است که اگر دکتر اولیه نتوانست بیماری را تشخیص دهد ، باید به آن مراجعه شود. این نرم افزار زمانی مورد استفاده قرار میگیرد که آنتی ویروس ها نمیتوانند ویروس ها را تشخیص دهند و سیستم را پاکسازی نمایند. تحقیقات نشان داده است که نرم افزارهای آنتی ویروس ۱۰۰% نمیتوانند مانع از آلودگی سیستم ها شوند و ۳۲% از سیستم هایی که مجهز به آنتی ویروس بوده اند نیز آلوده شده اند. این نرم افزار میتواند در راستای عملکرد دیگر انتی ویروس ها بدون ایجاد تداخل و کشمکش به اسکن کل کامپیوتر در کمتر از ۵ دقیقه بپردازد. این آنتی ویروس سرعت عملکرد سیستم را کاهش نمیدهد جز در مواقعی که در حال اسکن می باشد ، کاهش نمیدهد. این نرم افزار نیازی به نصب نخواهد داشت و برروی لوح های فشرده و حافظه های USB نیز قابل اجرا خواهد بود. این نرم افزار ضمن اینکه ویروس ها و ابزارهای مخرب را شناسایی و حذف خواهد کرد و سیستم را از آلودگی نجات خواهد داد ، ویروس های ناشناخته را از روی عملکرد آنها شناسایی خواهد کرد. قابلیتی به نام Scan Cloud نیز فراهم شده است و کاربران میتوانند فایل های مشکوک را با استفاده از این قابلیت از طریق سرورهای ابری شرکت با ۵ نوع نرم افزار مختلف بررسی کنند و سپس پاسخ safe یا Malicious و unknown را دریافت کنند. این نرم افزار میتواند در کنار آنتی ویروس های معمول نصب شود و به عنوان یک امنیت ثانویه مورد استفاده قرار گیرد.

 

hitman pro افزایش امنیت سیستم HitmanPro 3.7.0 Build 185

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ پنج شنبه 26 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 16:53 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

 Dr.Web CureIt آنتی ویروس و آنتی اسپای وار (ضد جاسوسی) می باشد که بدون نیاز به نصب کامپیوتر آلوده را به طور کامل اسکن می نماید و انواع ویروس ها ، تروجان ها ، کرم های اینترنتی ، روت کیت ها و کی لاگرزها و بوت کننده را از بین خواهد برد. باید توجه داشت که با نصب بودن آنتی ویروس های معمول نیز ممکن است سیستم آلوده شود ، بنابراین وجود یک اسکنر قدرتمند آنتی ویروس و ضدجاسوسی میتواند به کاربر کمک کند تا هرچه بیشتر امنیت را افزایش دهد. این نرم افزار درواقع آنتی ویروسی لحظه ای نیست و به صورت زنده نسبت به اسکن سیستم نخواهد پرداخت و تصمیم گیرنده برای زمان اجرای آن کاربر خواهد بود. بیشتر استفاده از این نرم افزار زمانی است که کاربر حس میکند سیستم آلوده شده است. در نسخه فعلی، این نرم افزار از پردازنده های چند هسته ای استفاده کامل خواهد کرد تا امر اسکن سریعتر انجام شود. تا حد زیادی ثبات برنامه افزایش یافته است و امکان BSOD ("صفحه آبی مرگ") در طول اسکن های طولانی و سنگین عملا از بین رفته است. از نظر رابط گرافیکی نسخه جدید کاملا بهبود یافته است. از نظر فنی نیز نرم افزار کاملا به روز گشته است. برای یافتن rootkit ها امکان جستجو به صورت زیرمجموعه ای فراهم شده است. قابلیت جدیدی برای توانایی اسکن بوت سکتور ها ، اشیاء و نرم افزارهای استارت آپ و حافظه ram نیز در نسخه جدید فراهم آمده است. تنظیمی نیز گنجانده شده است تا در هنگام اسکن ، شبکه و اینترنت قطع شوند و همچنین تنظیمی برای خاموش شدن سیستم بعد از پایان اسکن و پاکسازی در نظر گرفته شده است. بعد از فایل های مخرب در بایوس پی سی پنهان می شوند و به زندگی ادامه میدهد. این نرم افزار میتواند با اسکن بایوس سیستم ویروس های که به صورت bioskits فعالیت دارند از حذف نماید. همچنین در نسخه جدید ویندوز ۸ پشتیبانی شده است.

 Dr.Web CureIt v8.0 datacode 2.Jan.2013

dr web cureit پاکسازی سیستم و حذف انواع ویروس Dr.Web CureIt v8.0

 
GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ پنج شنبه 26 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 16:52 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

 ESET NOD32 6 Trial - همگی ما شرکت نرم افزاری ESET را می شناسیم ، کمپانی بزرگ امنیتی ای که سازنده یکی از قوی ترین نرم افزارهای ضد ویروس دنیا یعنی NOD32 می باشد. نرم افزاری که تا کنون کاربران بسیاری را برای خود جلب کرده است و از امکانات متعددی برای حفاظت از سیستم در اختیار کاربر قرار می دهد. این شرکت نرم افزاری به تازگی محصول جدید و قدرتمند خود را تحت عنوان ESET Smart Security برای کاربران ارائه نموده است. این نرم افزار یک ابزار کامل امنیتی برای سیستم های کامپیوتری می باشد و در آن کاربران از ویژگی ها و امکانات متعددی برخوردار می باشند. این نرم افزار از چهار بخش اصلی تشکیل شده است که این بخش ها عبارتند از قسمت AntiVirus که در این قسمت کاربران از ابزارهای یک برنامه ضد ویروس کامل برخوردار می باشند ، قسمت AntiSpam که در این بخش کاربران قادر به کنترل نامه های الکترونیکی خود به منظور مبارزه با هرزنامه های می باشند ، بخش AntiSpyware که به منظور مبارزه حرفه ای با نرم افزارهای جاسوسی برای کاربران طراحی شده است و آخرین قسمت نیز یک FireWall ( دیوار آتش ) قدرتمند می باشد که به منظور ایجاد یک سد در مقابل حملات هکرها طراحی شده است. همان طور که مشاهده نمودید در این محصول قدرتمند ، کمپانی Eset فکر همه چیز را کرده و ابزاری کاربردی را تولید نموده است. نسخه جدید این نرم افزار را می توانید هم اکنون از دانلود ها دریافت نمایید .

|Nod32 Smart Security Packages Trial Version|

 

ESET NOD32 6 نسخه نهایی آنتی ویروس محبوب ESET NOD32 6 Trial

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ پنج شنبه 26 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 16:52 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

 Avira Antivirus Premium 2013 نرم افزار آنتی ویروس قدرتمند با امکانات فوق العاده بالاست که علاوه برای توانایی حذف ویروس ها میتواند امنیتی نسبی شما را در اینترنت نیز حفظ نماید. این نرم افزار آنتی ویروس ویژه دارای امکانات حذف ویروس ها ، جاسوس افزارها و تروجان ها را دارا است و با موتور اسکنر قدرتمند خود میتواند ویروس ها را در لحظه شناسایی و حذف نماید. همچنین این نرم افزار با قابلیت مقابله با حملات فیشینگ و مقابله با جاسوس افزارها امنیت نسبی شما را در اینترنت نیز تامین خواهد کرد. همچنین این نرم افزار مجهز به آنتی روت کیت برای مقابله با تروجان های مخفی که اطلاعات شما را به سرقت می برند ، نیز می باشد. 

در کنار این قابلیت ها امکاناتی نظیر تعمیر سیستم بعد از حذف ویروس ها که شایدباعث به وجود آمدن اختلال در ویندوز شوند و همچنین شناسایی ویروس های ناشناخته و جدید از روی ماهیت عملکرد آنها از دیگر امکانات این نرم افزار می باشد. Avira Antivirus Premium 2013 دارای بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر می باشد و آپدیت های روزانه و مرتب این آنتی ویروس باعث شده است که کاربران از استفاده آن خرسند باشند.

 

avira antivirus premium 2013 دانلود آنتی ویروس اویرا Avira Antivirus Premium 2013 13.0.0.3185

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ پنج شنبه 26 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 16:50 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

 Norton Internet security آنتی ویروسی قدرتمند و فوق حرفه ای برای ایجاد امنیتی کامل و پایدار برروی کامپیوتر شما می باشد . نورتن بسیار سبک ، قدرتمند و پرسرعت می باشد . این آنتی ویروس توسط تیم Symantec  اولین بار در سال ۲۰۰۱ منتشر گردید و به دلیل ویژگی های منحصر به فردش بسیار سریع رشدکرد و توانست جایگاهی بالا در بین نرم افزارهای امنیتی پیدا کند . مهم ترین تفاوت Norton و دیگر آنتی ویروس ها  وجود دیوار آتش بسیار قدرتمندی است که در نرم افزار Internet Security‌ قابل مشاهده و استفاده است و به طبع امنیت را در محیط مجازی اینترنت پایدار تر به کاربران ارائه می دهد. بهینه سازی سیستم و نهایت کارآیی در آن با استفاده از قابلیتی به نام PC TuneUp فراهم شده تا کاربر بتواند علاوه بر دارا بودن یک بسته امنیتی نسبتا سنگین ، سیستم کارآمد را داشته باشد ، البته این دلیل بر کاهش کارآیی سیستم در استفاده از این بسته  نیست بلکه سرعت اجرا و همچنین عدم کاهش کارآیی سیستم در این نرم افزار مشهود است .

 

Norton Internet Security 2013 20.3.1.22 امنیت شما در اینترنت با Norton Internet Security 2013 20.3.1.22

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ پنج شنبه 26 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 16:49 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

 Secure Folder یک نرم افزار بسیار کم حجم و قدرتمند کامپیوتری است که به کمک آن و به راحتی می توانید فایل ها و فولدرهای شخصی خود را قفل کنید و بر روی آن ها پسورد قرار دهید. Secure Folder فایل ها را غیر قابل حذف می کند، آن ها را مخفی می کند و از دید کودکان، همکاران و دوستانتان پنهان می کند و از آن ها در برابر تروجان ها، ویروس ها و تهدیدات شبکه ای حفاظت می کند. این نرم افزار را در ادامه از وب سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Secure Folder گذاشتن رمز برروی پوشه های ویندوز با Secure Folder v7.4

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ پنج شنبه 26 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 16:48 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

 Bitdefender Internet Security نرم افزار امنیتی در دنیای آفلاین و آنلاین محصول شرکت قدرتمند بیت دفندر می باشد. این نرم افزار تمامی امکانات لازم جهت یک نرم افزار امنیتی را داراست و فقط در چند زمینه تقریبا غیر ضروری از نسخه بالاتر خود یعنی Total Security امکانات کمتری را یدک میکشد. این نرم افزار با داشتن فایروال و امکانات لازم جهت امنیت در دنیای آنلاین در کنار قابلیت های آنتی ویروس قدرتمند ، امنیت شما را تا مرز ۱۰۰% افزایش خواهد داد. امکانات کامل نرم افزار را در ادامه مطلب توضیح داده ایم.

 

bitdenfender internet security امنیت در دنیای آفلاین و آنلاین Bitdefender Internet Security 2013.16.29.0.1830

GigabyteMashhad
ادامه مطلب

[ پنج شنبه 26 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 16:47 ] [ پوریا عزیزی ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه